اولین رویداد همتاتک با حضور گروه راهبر

اولین رویداد همتاتک با حضور گروه راهبر

اولین همایش همتا تک با حضور شرکتهای پیمانکار سامانه ها ،شرکتهای دانش بنیان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باهدف تعامل درباره فرصت هاو چالشهای تحقق احکام برنامه هفتم پیشرفت در هوشمند سازی حمکرانی سه شنبه ۱۶ مرداد در مرکز نوآوری خانه ملت برگزار شد
دکتر حمید رضا نایینی مدیرعامل گروه خدمات انفورماتیک راهبر به عنوان اولین سخنران این همایش ضمن معرفی گروه، خدمات و سامانه های در حال اجرا به تشریح چالشهای پیش رو پرداخت .
دکتر نائینی اجرای ناقص چرخه pdca  در حوزه واگذاری سامانه ها و اپراتوری خدمات دولت الکترونیک را یکی از بزرگترین چالشهایی دانست که شرکتهای فعال در این حوزه با آن روبرو هستند.
ایشان در ادامه با اشاره به توسعه سامانه معاملات خودرو توسط گروه خدمات انفورماتیک راهبر  با مشارکت وزارت صمت در سال گذشته ، عدم شفافیت نقشها و وظایف ذینفعان اصلی این سامانه را مهمترین دلیل عدم عملیاتی شدن آن دانست .
دکتر حمیدرضا نایینی در ادامه با معرفی شرکت فنار از شرکتهای تابعه گروه خدمات انفورماتیک راهبر به عنوان رتبه اول امضای الکترونیک کشور، واگذاری بی رویه مجوزهای مرکز ریشه را به عنوان چالش اصلی این شرکت برشمرد .
در ادامه با معرفی سیتاد اپراتور اول گذرگاه عمومی خدمات دولت الکترونیک  خواستار نظارت هر چه بیشتر در اجرای کامل قانون مدام شد .
او همچنین  با معرفی شرکت ماهر دومین شرکت معتمد مالیاتی خواستار حمایت هر چه بیشتر از شرکتهای معتمد مالیاتی و جلوگیری از فعالیت شرکتهای فاقد مجوز در این حوزه شد.
در ادامه این همایش فعالان و نمایندگان خانه ملت ضمن  گپ و گفت دوستانه به تشریح حوزه های فعالیت خود و زمینه های توسعه همکاری پرداختند.
گفتنی است، در این رویداد نمایندگانی از شرکت های ایزایران، توسن، فناپ، مهیمن و … چالش های خود را در ارتباط با نهادهای حکمرانی و هوشمندسازی حکمرانی مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.