حضور فعال گروه خدمات انفورماتیک راهبر در نمایشگاه الکامپ 1403

حضور فعال گروه خدمات انفورماتیک راهبر در نمایشگاه الکامپ 1403

گروه خدمات انفورماتیک راهبر به عنوان یکی از هلدینگ‌های پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) که از 9 تا 12 تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، حضور فعال داشت.

 

در این دوره از نمایشگاه، گروه خدمات انفورماتیک راهبر به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود شامل شرکت‌های ماهر، فنار، سیتاد، طوبی امید راهبر، داده محور پایا، پردازش اطلاعات مالی ارس در سالن 8 و 9 حضور یافت و به ارائه دستاوردهایش در سال گذشته و برنامه های پیش رو،شامل: رونمایی از سامانه استعلام 360 در شرکت سیتاد، رونمایی از پوز اندرویدی و نرم افزار معتمد مالیاتی در شرکت ماهر ، رونمایی از محصول احراز هویت حضوری در شرکت فنار، رونمایی از محصول پلتفرم ابری در شرکت طوبی ، معرفی سامانه مانیتورینگ نیروگاه های تجدید پذیر در شرکت داده محور پایا ، رونمایی از برنامه نماد نو در شرکت پردازش اطلاعات مالی ارس، پرداخت.

حضور پررنگ گروه خدمات انفورماتیک راهبر در نمایشگاه الکامپ 1403، نشان‌دهنده تعهد این گروه به ارائه راه‌حل‌های نوین و فناورانه در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات و محصولات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به مشتریان می باشد.

نکته قابل توجه در این نمایشگاه استقبال بی نظیر از سوی دستگاه های اجرایی کشور و همچنین علاقمندان به حوزه فناوری اطلاعات از غرفه گروه خدمات انفورماتیک راهبر بود.

در الکامپ ۱۴۰3 بیش از 500 غرفه فعال شامل سازمان های دولتی، کسب و کارهای خصوصی و استارت آپ ها به معرفی خدمات خود پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.