حضور فعال گروه راهبر در نمایشگاه الکامپ

حضور فعال گروه راهبر در نمایشگاه الکامپ

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در تیرماه ۱۴۰۲ با حضور گروه خدمات انفورماتیک راهبر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی راهبر؛ در نمایشگاه الکامپ1402، گروه خدمات انفورماتیک راهبر، یکی از هلدینگ های فناوری اطلاعات کشور، ضمن ارائه دستاوردهایش در سال گذشته و برنامه های پیش رو، به بازمعرفی برخی از فعالیت های گروه ، شامل اپراتور اول گذرگاه عمومی خدمات دولت با شرکت سیتاد، ارائه خدمات معتمد مالیاتی با شرکت ماهر، ارائه‌ خدمات امضا و احراز الکترونیکی و سفته و برات الکترونیکی با شرکت فنار، ارائه‌ خدمات مرکز داده و رایانش ابری با شرکت طوبی ، ارائه‌ خدمات در پلتفرم بومی بلاکچین با شرکت آریا لوتوس ،  هوشمندسازی صنعتی و راهکارهای نرم‌افزاری با واحدهای تجاری مستقل در هلدینگ، پرداخت.

گروه راهبر که از سال 1400 به تغییر در استراتژی های کسب و کار خود پرداخته است، دستاوردهای مهمی که طی سال گذشته کسب کرده است را در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه کرد. از جمله این دستاوردها ایجاد کسب و کار مستقل هوشمند سازی و تحول دیجیتال، اخذ پروانه اپراتور اول گذرگاه عمومی خدمات دولت الکترونیک، توسعه خدمات گواهی امضا الکترونیک به بازار بانکی کشور، کسب رتبه اول صدور گواهی امضای الکترونیکی در کشور، کسب پروانه معتمد مالیاتی و آغاز بهره برداری از خدمات مرکز داده و رایانش ابری می باشد.

نکته قابل توجه در این نمایشگاه استقبال بی نظیر از سوی دستگاه های اجرایی کشور و همچنین علاقمندان به حوزه فناوری اطلاعات از غرفه گروه خدمات انفورماتیک راهبر بود.

در الکامپ ۱۴۰۲ بیش از 480 غرفه فعال شامل سازمان های دولتی، کسب و کارهای خصوصی و استارت آپ ها به معرفی خدمات فناورارنه خود پرداختند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.