مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام گروه خدمات انفورماتیک راهبر برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام گروه خدمات انفورماتیک راهبر برگزار شد.

در راستای تغییر سال مالی گروه خدمات انفورماتیک راهبر از 29 اسفند ماه به 31 شهریور ماه و برگزاری به هنگام مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام سال مالی منتهی به 1401/06/31 گروه خدمات انفورماتیک راهبر، مجمع مذکور با حضور کلیه سهام‌ داران ، حسابرس و بازرس قانونی ، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل محترم شرکت گسترش صنعت ایرانیان؛ جناب آقای دکتر فروغی درمحل شرکت راهبر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی راهبر، پس از انتخاب اعضا هیئت رئیسه مجمع در ابتدا حسابرس و بازرس قانونی گزارش حسابرسی سال مالی 1401  را قرائت نموده و سپس جناب آقای دکتر نائینی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره توضیحاتی در خصوص بند های گزارش حسابرسی به هیئت رئیسه ارئه نمودند.

در ادامه صورت های مالی گروه خدمات انفورماتیک راهبر تصویب و موسسه حسابرسی کوشا منش به عنوان حسابرس و بازرس اصلی و موسسه حسابرسی حافظ گام به عنوان حسابرس و بازرس علی البدل برای مدت یکسال انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه گزارش عملکرد گروه خدمات انفورماتیک راهبر توسط جناب آقای دکتر نائینی در حوزه‌های مرتبط با استراتژی‌های کلان تشریح و اشاره به چالش‌های فضای کسب ‌وکاری و ارائه برنامه‌های آتی بخش دیگری از این جلسات بود.

سپس جناب آقای دکتر فروغی ضمن سپاس از تلاش های هیئت مدیره گروه خدمات انفورماتیک راهبر، اتفاقات رقم خورده در این گروه را مثبت و در راستای توسعه آینده این گروه خواند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.